Oferta educațională
An școlar 2021 - 2022
Plan de școlarizare
Ciclul preșcolar – 60 copii
- Grupa mijloacie – 20 copii – prof. înv. preșcolar Teodoroiu Emilia Mădălina – Deb-titular
- Grupa mare A – 20 copii – prof. înv. preșcolar Posnaeș Ileana Cristiana – gr. I –titular
- Grupa mare B – 20 copii – prof.înv.prim. Mirea Mariana – gr. I – titular PCO
Ciclul primar – 229 elevi
- Clasa pregătitoare A – 23 elevi – înv.prim. Trandafir Iuliana – gr. I – titular
- Clasa pregătitoare B – 23 elevi – prof.înv.prim. Caraliu Aurel – gr. I – titular PCO
- Clasa a I-a A –22 elevi – prof.înv.prim. Puiu Elena Denisa- gr.Def-titular
- Clasa a I-a B – 23 elevi – prof.înv.prim. Vladaia Iulia – gr. I- suplinitor
- Clasa a II-a A – 25 elevi – înv.prim. Badea Georgica – gr. I- titular
- Clasa a II-a B – 18 elevi – înv.prim. Mirea Mariana – gr. I – titular
- Clasa a III-a A – 21 elevi –înv.prim. Duchin Ionela – gr. I – titular
- Clasa a III-a B – 19 elevi – înv.prim. Caraliu Aurel – gr. I- titular
- Clasa a IV-a A – 30 elevi –înv.prim. Leahu Ioana Aurelia – gr. I – titular
- Clasa a IV-a B – 22 elevi – Matei Livia Aurelia – gr. I- titular
Ciclul gimnazial – 178 elevi
- Clasa a V-a A – 23 elevi – diriginte Pîrvu Constantin Ana Maria – gr. Def – titular
- Clasa a V-a B – 21 elevi – diriginte Frățilă Ion –gr. I – titular
- Clasa a VI-a A – 28 elevi – diriginte Tașcov Lucian– gr. Def – titular
- Clasa a VI-a B – 24 elevi – pr diriginte Alexandru Mihaela – gr. Def –titular
- Clasa a VII-a A – 20 elevi – pr diriginte Mihai Mihaela– gr.I – titular
- Clasa a VII-a B – 25 elevi – prof. diriginte Zofei Mihaela– gr. Def – titular
- Clasa a VIII-a A – 18 elevi – diriginte Marin Cristina – gr. I –titular
- Clasa a VIII-a B – 19 elevi – diriginte Pătrulescu Liliana –gr.I – titular
Incadrare
Personal didactic
Limba și literatura română
- Pîrvu Constantin Ana Maria– titular – Def
- Pătrulescu Liliana – titular – gr. I
Limba latină
- Pîrvu Constantin Ana Maria– titular – Def
- Pătrulescu Liliana – titular – gr. I
Limba engleză
- Tașcov Lucian– titular gr. Def
- Deac Dora Sorina-suplinitor-Deb
Limba franceză
- Buzatu Anca Andreea– suplinitor Deb
- Pătrulescu Liliana – titular – gr. I
Matematică
- Mihai Mihaela– titular gr. I
- Alexandru Mihaela – titular gr. Def
Biologie
- Zofei Mihaela– titular gr. II
Fizică
- Găișteanu Anișoara– titular gr. I
Chimie
Romanescu Anișoara – prof.titular asociat – gr. II
Istorie
- Draghici Gabriela Violeta– suplinitor gr.Deb
Educație social
- Brojbă Elena Roxana-suplinitor-Def
Geografie
- Marin Cristina– titular gr. I
Religie
- Vrăjitoru Ioan– titular gr. Def
Educație plastică
- Ologeanu Mirel Emanuel– suplinitor – gr. Deb
Educație muzicală
- Trandafir Iuliana – inv. titular – gr. I
Educație fizică și sport
- Frățilă Ion– titular – gr. I
- Voiculescu Marcel Dragoș- suplinitor-gr.Deb
Educație tehnologică
- Zofei Mihaela – titular – gr.II
CDI
(post nenormat)
Pîrvu Constantin Ana Maria – profesor titular limba romana – gr. Def
Personal didactic auxiliar
- Costea Rodica Elena – secretar titular – 1 normă
- Rabega Luiza Ruxandra – administrator financiar și de patrimoniu titular – 0,5
- Post informatician – 0,5 normă – vacant
Personal nedidactic
– 4 femei de serviciu ( 3 norme la școală; 0,5 normă la grădiniță) și 2 muncitori întreținere și cu atribuții de fochist
Schema orară la clasă
- CP A – 19 ore TRC + 0 ore CDS
- CP B – 19 ore TRC + 0 ore CDS
- I A – 20 ore TRC + 1 ore CDS
- I B – 20 ore TRC + 0 ore CDS
- II A – 20 ore TRC + 0 ore CDS
- II B – 20 ore TRC + 0 ore CDS
- III A – 20 ore TRC + 1 ore CDS
- III B – 20 ore TRC + 0 ore CDS
- IV A – 21 ore TRC + 1 ore CDS
- IV B – 21 ore TRC + 0 ore CDS
- V A – 25 ore TRC + 1 ore CDS
- V B – 25 ore TRC + 1 ore CDS
- VI A – 27 ore TRC + 1 ore CDS
- VI B – 27 ore TRC + 1 ore CDS
- VII A – 30 ore TRC + 1 ore CDS
- VII A – 30 ore TRC + 1 ore CDS
- VIII A – 30 ore TRC + 1 ore CDS
- VIII B – 30 ore TRC + 1 ore CDS
Curriculum la decizia școlii (Discipline opționale)
- Clasa a V-a A –Lectura și abilitățile de viață
- Clasa a V-a B – Lectura și abilitățile de viață
- Clasa a VI-a A – Idei verzi pentru planeta albastră
- Clasa a VI-a B – Idei verzi pentru planeta albastră
- Clasa a VII-a A – Consiliere și orientare
- Clasa a VII-a B – Consiliere și orientare
- Clasa a VIII-a A – Consiliere și orientare
- Clasa a VIII-a B – Consiliere și orientare
Program școală
- Se învață în două schimburi
- Ora de curs – 50 minute cu pauza de 5 minute
- Program – 8-18
- Primul schimb – clasele pregătitoare A și B; clasele a I-a A și B; clasa a II-a A; clasele a IV-a A și B, clasele a VII-a A și B; clasele a VIII-a A și B;
- Schimbul doi – clasa a II-a B, clasa a III-a B, clasele a V-a A și B; clasele a VI-a A și B.
Spații
Grădiniță cu program normal
- Săli de clasă – 2
- Hol – 1
- Grupuri sanitare – 2 din care 2 pentru elevi
Corp A – local dat în folosință în 1890 și reabilitat în 2006 ;
- Regim de înălțime – P
- Săli de clasă – 5
- Laboratoare/Cabinete – 1 –TIC
- Grupuri sanitare – 7 din care 6 pentru elevi, 1 pentru cadrele didactice;
- Holuri – 1
- Spațiu depozitare materiale didactice – 2
- Arhivă – 1
- Cancelarie – 1
- Secretariat – 1
- Cabinet Director – 1
Corp B – local dat în folosință în 1973 și reabilitat în 2008 ;
- Regim de înălțime – P+1
- Săli de clasă – 7 ;
- Grupuri sanitare – 7 din care 6 pentru elevi, 1 pentru cadrele didactice;
- Holuri – 2
- Biblioteca/CDI – 1
- Cancelarie – 1
- Cabinet medical – 1 cu asistent medical
- Spațiu izolare – 1
- Cabinet Asistență psihopedagogică – 1
Baza sportiva
- Sala de sport amenajată cu vestiar
- Teren de sport cu gazon artificial
Mijloace de tehnologia informației
- Cabinet TIC cu 25 stații de lucru – conexiune la internet + imprimanta + scanner
- CDI – 1 calculator la – acces internet + imprimantă
- Cancelarie 4 calculatoare în rețea cu acces la internet + multifunctional
- Secretariat – 1 calculator cu acces la internet + multifuncțional + fax
- Contabilitate ți administrativ – 1 calculator cu acces la internet + multifuncțional
- Videoproiector – 4 bucăți
- Ecran de proiecție – 4 bucăți
- Camera video – 4 bucăți
- Aparat foto digital – 1 bucată
- Aparat de indosariat – 1 bucată
- Aparat laminat – 1 bucată
- Aparat distrus hârtie – 1 bucată
- Conexiuni la internet – 2 (una pe Tennet si una pe Telekom) – asigura accesul pe fir și pe wireless în toată școala și în afara ei
- Tablă inteligentă – 1 buc ( în laboratorul de științe)
- Stație de amplificare, microfon, boxe – 1 bucată
- Radio cd mp3 – 1 bucată
Asigurarea siguranței elevilor
- Școala este înconjurată pe toate laturile de gard
- Accesul se face printr-o singură poartă
- Sistem de supraveghere video (interior în toate spațiile și în exterior)
- Pază permanentă cu firmă de pază
- Accesul în spațiul școlar se face numai pe baza procedurii specific
- Semne distinctive – ecusonul.
Relatia cu elevii
-asigurarea conditiilor de organizare a organismelor la nivel de clasa si de scoala
-consultarea acestora in cazul luarii unor decizii care ii privesc
-asigurarea premiselor de desfasurare in bune conditii a procesului instructiv-educativ
-seriozitate si consecventa in pregatire din partea cadrelor didactice si a elevilor
-asigurarea accesului la toate spatiile scolare din scoala
-folosirea unor strategii didactice activ-participative care sa puna in centrul invatarii elevul
-integrarea mijloacelor de tehnologia informatiei in activitatea instructiv-educativa si evaluativa
-asigurarea consilierii in procesul de invatare si in afara scolii prin folosirea platformelor de
invatare si evaluare si a instrumentelor web2.0 (forumuri, e-mail, mesagerie instant, site- uri wiki, google drive, afisiere virtuale etc.)
-folosirea unor instrumente de evaluare diverse care sa asigure o evaluare cat mai completa a elevului (atat ca nivel de cunostinte cat si competente si comportamente)
-obiectivitate si transparenta in procesul evaluativ
-asigurarea conditiilor pentru respectarea prevederilor din Statutul elevului
-implicarea elevilor si familiei in proiectarea si transpunerea in practica a demersului educativ
Relatia cu familia
-implicarea in activitatea de conducere a scolii prin Consiliul de Administratie (asigurarea accesului celor 2 membri alesi de CRP la sedintele CA)
-implicarea in activitatea de asigurare a autoevaluarii institutionale prin CEAC
-asigurarea accesului parintilor la activitatea instructiv-educativa si cea extracurriculara
-proiectarea, organizarea si desfasurarea de activitati de consiliere parentala
-testarea satisfactiei familiei fata de organizarea si desfasurarea procesului instructiv-educative
-asigurarea caracterului functional si eficient al comitetelor de parinti pe clase si a CRP
-asigurarea transparentei decizionale si a proiectarii si folosirii resurselor financiare ale scolii
-transparenta executiei bugetare anuale
Relatia cu comunitatea
-asigurarea transparentei decizionale si financiare
-implicarea membrilor comunitatii locale in activitatile extracurriculare ale scolii
-implicarea in activitatea de conducere a scolii prin Consiliul de Administratie (asigurarea accesului la sedinte a celor 2 membri ai CL si unul al primarului)
-popularizarea activitatilor scolii prin site-ul scolii
-inchierea de parteneriate si protocoale cu institutiile locale
Resurse financiare
-Asigurarea finantarii scolii se realizeaza conform legislatiei in vigoare pe baza principiului „finantarea urmeaza elevul”.
-Consitutirea bugetului scolii se realizeaza prin finantarea de baza – alocatia/elev – in conformitate cu sumele stabilite de guvern pentru fiecare elev in parte/ciclu de invatamant (separat pentru fond de salarii si cheltuieli materiale) si alocatia complementara (din fondurile proprii ale Consiliului local).