Oferta educațională
Oferta educațională pentru anul școlar 2023 - 2024
Avizat în ședința Consiliului Profesoral din data de 12.09.2023
Aprobat în ședința Consiliului de Administrație din data de 15
Plan de școlarizare
Ciclul preșcolar – 98 copii
- Grupa mijlocie PN– 29 copii – prof. înv. preșcolar Vladaia Iulia – gr. I –suplinitor
- Grupa mare PN – 24 copii – educatoare Giurgiuveanu Elena – gr.DEF –suplinitor
- Grupa mijlocie PP – 20 copii – prof. înv. preșcolar Șerbănică Anișoara – gr.DEF –suplinitor
- Grupa mare PP – 25 copii – prof. înv. preșcolar Posnaeș Ileana Cristiana – gr.I –titular
Ciclul primar – 223 elevi
- Clasa pregătitoare A – 20 elevi -înv.prim. Duchin Ionela – gr. I – titular
- Clasa pregătitoare B – 20 elevi – prof.înv.prim. Doiță Monica Alexandra – Def – titular
- Clasa a I-a A –21 elevi –înv.prim. Donciu Isidora – debutant – titular
- Clasa a I-a B – 20 elevi – înv.prim. Mirea Mariana – gr. I – titular PCO
- Clasa a I-a C – 20 elevi – prof.înv.prim. Bogdan Andreea Alexandra – Def – titular
- Clasa a II-a A – 21 elevi – înv.prim. Trandafir Iuliana – gr. I – titular
- Clasa a II-a B – 25 elevi – înv.prim. Caraliu Aurel – gr. I – titular
- Clasa a III-a A – 19 elevi –înv.prim. Puiu Elena Denisa- gr.Def-titular
- Clasa a III-a B – 18 elevi – înv.prim. Badea Georgica – gr. I- titular PCO
- Clasa a IV-a A – 21 elevi –înv.prim. Badea Georgica – gr. I- titular
- Clasa a IV-a B – 18 elevi –înv.prim. Mirea Mariana – gr. I – titular
Ciclul gimnazial – 188 elevi
- Clasa a V-a A – 25 elevi – diriginte Mihai Mihaela– gr.I – titular
- Clasa a V-a B – 24 elevi – diriginte Zofei Mihaela– gr. II – titular
- Clasa a VI-a A – 28 elevi – diriginte Nica Cristiana– gr. Deb – titular
- Clasa a VI-a B – 29 elevi – diriginte Marin Cristina – gr. I –titular
- Clasa a VII-a A – 21 elevi – diriginte Pîrvu Constantin Ana Maria – gr.I – titular
- Clasa a VII-a B – 19 elevi – diriginte Frățilă Ion –gr. I – titular
- Clasa a VIII-a A – 22 elevi – diriginte Tașcov Lucian– gr.II – titular
- Clasa a VIII-a B – 20 elevi – diriginte Alexandru Mihaela – gr. Def –titular
Nivel | Nr. posturi | Nr. titulari | Nr. Titulari PCO | Nr. suplinitori | Nr. Suplinitori PCO | Nr. suplinitori fără studii corespunzătoare postului |
Didactic preșcolar | 6 | 1 | 1 | 3 | 1 | – |
Didactic primar | 11 | 9 | 2 | – | – | – |
Didactic gimnazial | 15,64 | 10,21 | 1,84 | 2,93 | 0,22 | 0,44 |
Didactic auxiliar | 3 | 2 | – | – |
| – |
Nedidactic | 6 | 6 | – | – | – | – |
Total | 41,64 | 28,21 | 4,84 | 5,93 | 1,22 | 0,44 |
Personal didactic
Limba și literatura română
- Pîrvu Constantin Ana Maria– titular – I
- Pătrulescu Liliana – titular – gr.I
Limba latină
- Pîrvu Constantin Ana Maria– titular – I
- Pătrulescu Liliana – titular – gr.I
Limba engleză
- Tașcov Lucian– titular gr.II
- Burtescu Alina-titular-gr.II
Limba franceză
- Tașcov Lucian– titular Lb.engleză -gr.II
- Burtescu Alina-titular-Lb.engleză- gr.II
- Vlădaia Iulia –suplinitor – gr.I
Matematică
- Mihai Mihaela– titular gr.I
- Alexandru Mihaela – titular gr. Def
Biologie
- Zofei Mihaela– titular gr. II
Fizică
- Găișteanu Anișoara– titular gr. I
Chimie
Romanescu Anișoara – prof.titular asociat – gr. II
Istorie
- Marin Cristina– titular gr. I
Educație socială
- Stancu Cosmin -suplinitor-gr.Deb
Geografie
- Marin Cristina– titular gr. I
Religie
- Zele Vasile Gheorghe– suplinitor-gr.Deb
Educație plastică
- Ologeanu Mirel Emanuel– suplinitor – gr. Def
Educație muzicală
- Achimov Constanța – suplinitor – gr. Deb
Educație fizică și sport
- Frățilă Ion– titular – gr. I
- Nica Cristiana – titular – gr.Deb
Educație tehnologică
- Zofei Mihaela – titular – gr.II
CDI (post nenormat)
Pîrvu Constantin Ana Maria – profesor titular limba romana – gr.I
Personal didactic auxiliar
- Achimov Constanța – secretar – titular -1 normă
- Rabega Luiza Ruxandra – administrator financiar și de patrimoniu titular- 0, 5
- Hodorogea Bogdan Valentin -informatician-0,5 normă
Personal nedidactic – 4 femei de serviciu ( 3 norme la școală; 1 normă la grădiniță) și 2 muncitori întreținere și cu atribuții de fochist
Schema orară la clasă
- CP A – 19 ore TRC + 0 ore CDS
- CP B – 19 ore TRC + 0 ore CDS
- I A – 20 ore TRC + 0 ore CDS
- I B – 20 ore TRC + 0 ore CDS
- I C – 20 ore TRC + 0 ore CDS
- II A – 20 ore TRC + 0 ore CDS
- II B – 20 ore TRC + 0 ore CDS
- III A – 20 ore TRC + 0 ore CDS
- III B – 20 ore TRC + 0 ore CDS
- IV A – 21 ore TRC + 0 ore CDS
- IV B – 21 ore TRC + 0 ore CDS
- V A – 25 ore TRC + 1 ore CDS
- V B – 25 ore TRC + 1 ore CDS
- VI A – 27 ore TRC + 1 ore CDS
- VI B – 27 ore TRC + 1 ore CDS
- VII A – 30 ore TRC + 1 ore CDS
- VII B – 30 ore TRC + 1 ore CDS
- VIII A – 30 ore TRC + 1 ore CDS
- VIII B – 30 ore TRC + 1 ore CDS
Curriculum la decizia școlii (Discipline opționale)
- Clasa a V-a A –Lectura și abilitățile de viață
- Clasa a V-a B – Lectura și abilitățile de viață
- Clasa a VI-a A – Ora de știut
- Clasa a VI-a B – Ora de știut
- Clasa a VII-a A – Consiliere și orientare
- Clasa a VII-a B – Consiliere și orientare
- Clasa a VIII-a A – Consiliere și orientare
- Clasa a VIII-a B – Consiliere și orientare
Program școală
- Se învață în două schimburi
- Ora de curs – 50 minute cu pauza de 10 minute
- Program – 8-18
- Primul schimb – clasele pregătitoare A,B; clasele a I-a A,B și C; clasa a II-a A, clasa a III-a A, clasa a IV-a A, clasele a VII-a A și B; clasele a VIII-a A și B;
- Schimbul doi – clasa a II-a B, clasa a III-a B, clasa a IV-a B, clasele a V-a A și B; clasele a VI-a A și B.
Spații
Corp pentru Grădiniță cu program normal și prelungit – local dat în folosință în 2022;
- Săli de clasă – 4
- Dormitoare – 3
- Sală de mese – 1
- Sală multifuncțională pentru activități -1
- Hol – 2
- Grupuri sanitare – 8 din care 4 pentru elevi
- Cabinet medical -1
Corp A – local dat în folosință în 1933 și reabilitat în 2006 ;
- Regim de înălțime – P
- Săli de clasă – 5
- Laboratoare/Cabinete – 1 –TIC
- Grupuri sanitare – 7 din care 6 pentru elevi, 1 pentru cadrele didactice;
- Holuri – 1
- Spațiu depozitare materiale didactice – 2
- Arhivă – 1
- Cancelarie – 1
- Secretariat – 1
- Cabinet Director – 1
Corp B – local dat în folosință în 1973 și reabilitat în 2008 ;
- Regim de înălțime – P+1
- Săli de clasă – 7 ;
- Grupuri sanitare – 7 din care 6 pentru elevi, 1 pentru cadrele didactice;
- Holuri – 2
- Biblioteca/CDI – 1
- Cancelarie – 1
- Spațiu izolare – 1
- Cabinet Asistență psihopedagogică – 1
Baza sportivă
- Sala de sport amenajată cu vestiar
- Teren de sport cu gazon artificial
Mijloace de tehnologia informației
- Cabinet TIC cu 25 stații de lucru – conexiune la internet + imprimanta + scanner
- CDI – 1 calculator la – acces internet + imprimantă
- Cancelarie 4 calculatoare în rețea cu acces la internet + multifunctional
- Secretariat – 1 calculator cu acces la internet + multifuncțional + fax
- Contabilitate ți administrativ – 1 calculator cu acces la internet + multifuncțional
- Videoproiector – 4 bucăți
- Ecran de proiecție – 4 bucăți
- Camera video – 4 bucăți
- Aparat foto digital – 1 bucată
- Aparat de îndosariat – 1 bucată
- Aparat laminat – 1 bucată
- Aparat distrus hârtie – 1 bucată
- Conexiuni la internet – 2 (una pe Tennet si una pe Telekom) – asigură accesul pe fir și pe wireless în toată școala și în afara ei
- Tablă inteligentă – 1 buc ( în laboratorul de științe)
- Stație de amplificare, microfon, boxe – 1 bucată
- Radio CD mp3 – 1 bucată
Asigurarea siguranței elevilor
- Școala este înconjurată pe toate laturile de gard;
- Accesul se face prin două intrări dintre care una pentru grădiniță ;
- Sistem de supraveghere video (interior în toate spațiile și în exterior);
- Pază permanentă cu firmă de pază;
- Accesul în spațiul școlar se face numai pe baza procedurii specific;
Relația cu elevii
- asigurarea conditiilor de organizare a organismelor la nivel de clasă și de scoală;
- consultarea acestora în cazul luării unor decizii care îi privesc;
- asigurarea premiselor de desfășurare în bune conditii a procesului instructiv-educativ;
- seriozitate și consecvență în pregătire din partea cadrelor didactice și a elevilor;
- asigurarea accesului la toate spațiile școlare din școală;
- folosirea unor strategii didactice activ-participative care să pună în centrul invățării elevul;
- integrarea mijloacelor de tehnologia informației în activitatea instructiv-educativă și evaluative;
- asigurarea consilierii în procesul de învățare și în afara școlii prin folosirea platformelor de învățare și evaluare și a instrumentelor web2.0 (forumuri, e-mail, mesagerie instant, site- uri wiki, google drive, afișiere virtuale etc.);
- folosirea unor instrumente de evaluare diverse care să asigure o evaluare cât mai completa a elevului (atât ca nivel de cunoștințe cât și competențe și comportamente);
- obiectivitate și transparență în procesul evaluativ;
- asigurarea conditiilor pentru respectarea prevederilor din Statutul elevului;
- implicarea elevilor și familiei în proiectarea și transpunerea în practică a demersului educative;
Relația cu familia
- implicarea în activitatea de conducere a școlii prin Consiliul de Administrație (asigurarea accesului celor 2 membri aleși de CRP la sedințele CA);
- implicarea în activitatea de asigurare a autoevaluării instituționale prin CEAC;
- asigurarea accesului părinților la activitatea instructiv-educativă și cea extracurriculară;
- proiectarea, organizarea și desfășurarea de activități de consiliere parentală;
- testarea satisfacției familiei față de organizarea și desfășurarea procesului instructiv- educativ;
- asigurarea caracterului funcțional și eficient al comitetelor de părinți pe clase și a CRP;
- asigurarea transparenței decizionale și a proiectării și folosirii resurselor financiare ale școlii;
- transparență execuției bugetare anuale;
Relația cu comunitatea
- asigurarea transparenței decizionale și financiare;
- implicarea membrilor comunității locale în activitățile extracurriculare ale școlii;
- implicarea în activitatea de conducere a școlii prin Consiliul de Administrație (asigurarea accesului la sedințe a celor 2 membri ai CL și unul al primarului);
- popularizarea activităților școlii prin site-ul școlii ;
- închierea de parteneriate și protocoale cu instituțiile locale;
Resurse financiare
- Asigurarea finanțării școlii se realizează conform legislației în vigoare pe baza principiului „finanțarea urmează elevul”;
- Consitutirea bugetului școlii se realizează prin finanțarea de baza – alocația/elev – în conformitate cu sumele stabilite de guvern pentru fiecare elev în parte/ciclu de învățământ (separat pentru fond de salarii și cheltuieli materiale) și alocatia complementară (din fondurile proprii ale Consiliului local);
Director, Responsabil CEAC,
Prof.Găișteanu Anisoara Inv.Badea Georgica